Известие

Collapse
No announcement yet.

Нужен ли е така начерения Canister

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Закачен под пластмасовите колектори - от към страната на дросела.....ей ти пикчър....
    Attached Files
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Клапана е в десния калник като се махне кората (подкалника пластмасовия) се вижда цялата история с маркъчи кутии и т.н.
      Не клапана а за кутията на филтъра говаря всъщност.
      Last edited by Novachev; d.m.y г., 16:28.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        Благодаря Ви!!!
        А как ви се струва идеята за изтърбушване на канистъра?
        (Фиата ми образува налягане в резервоара и си мисля, че се е задръстил.)
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
          На второ четене, май ти си прав.
          При 156 къде е клапана? В подкалника ли?
          Не, точно в/у двигателя дето влиза синия маркуч

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
            Благодаря Ви!!!
            А как ви се струва идеята за изтърбушване на канистъра?
            Идеята ми се вижда чудесна, все пак някой ще каже че видите ли щом са го сложили трябва да е там, но всеки си избира.....аз ще го махам......но мисля че все пак може да е добра идея да го вържа директно към клапана и така само да елиминирам кутията дето е в подкалника, щото ни искам да елиминирам образуващото се налягане в резервоара, а така клапана от време на време ще го изпуска......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
              Благодаря Ви!!!
              А как ви се струва идеята за изтърбушване на канистъра?
              (Фиата ми образува налягане в резервоара и си мисля, че се е задръстил.)
              И моята алфа ми прави налягане в резервоара, но според мен не е от канистъра, а от мулти-клапана на самия резервоар, който впоследствие като се премине едно налягане пуска тези пари към канистъра и той вече към колектора да ги гори. Същия този клапан на резервоара се грижи и да влиза въздух, когато се изпразва резервоара, като горивото си заминава, за да не се получава вакуум, така да се каже. Ма тоя клапан на резервоара при 155 е на такова място, че трябва да се сваля резервоара.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment

              Working...
              X